Inpakken in Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu Inpakken in Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Daphne - WaarBenJij.nu

Inpakken in Nijmegen

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

08 Februari 2018 | Nederland, Nijmegen

Hoi,

Ik ga proberen via deze reisverslagen jullie up-to-date te houden van wat ik allemaal uitspook in Umea, Zweden gedurende mijn stage van 6 maanden.

Voordat ik vertrek heb ik dit blog-account aangemaakt dus dit eerste verslag is nog vanuit Nederland!

Inmiddels heb ik al mijn spullen uit mijn kamertje in Nijmegen gehaald en in dozen gestopt. Ik ben er van geschrokken hoeveel spullen (en onzin dingen) ik in die drie jaar dat ik op mijn kamer zit heb verzameld. Het zijn meer dan tien verhuisdozen vol, een paar tassen en twee koffers. Deze spullen zullen vandaag en morgen door mijn ouders worden opgehaald.

Vanavond heb ik nog een klein feestje en ga ik (voor de laatste keer als student) naar het Beestfeest in Doornroosje in de concerthal waar ik boven woon. Morgen komen mama en Anne mij en mn laatste spullen ophalen uit Nijmegen. Noel gaat dan naar zijn ouders in Limburg en dan zien we elkaar voor een lange tijd niet meer :/. Het scheelt dat hij dezelfde dag als ik (13 feb) naar Glasgow vertrekt, wel via een ander vliegveld. Dus we gaan beiden op avontuur!

Dit weekend ga ik dan ook afscheid nemen van familie en vrienden, en dinsdag 13-02 is het dan zo ver: ik vertrek in mn eentje naar Umea.

Ik vlieg om 11 uur vanaf Schiphol naar Stockholm waar ik een overstap heb van 1:20 om vervolgens verder te vliegen naar Umea. Daar zal ik rond 15:30 aankomen.

Verder heb ik me aangemeld voor het Buddy program, wat vanuit de universiteit van Umea wordt georganiseerd. Je wordt dan in een groep geplaatst met allemaal internationale en een aantal Zweedse studenten. Ik heb via Facebook al allemaal uitnodigingen ontvangen voor leuke activiteiten daar, dus ik verwacht dat ik hen snel ga ontmoeten! Lijkt me supergezellig!

Op maandag 19-02 zal ik dan ook beginnen aan mijn stage, en mijn collegas en begeleider ontmoeten.

Tot snel!


  • 08 Februari 2018 - 13:18

    Marcel:

    Hey Dapne heel veel succes met je studiereis. Gr Marcel

  • 08 Februari 2018 - 14:21

    Herma Wessels :

    Ha Daphne. Heel veel plezier, succes en studie genot in Zweden. Een hele ervaring. Geniet er lekker van. We lezen wel hoe het daar gaat. We zien elkaar in ieder geval zondag nog. Dikke

  • 08 Februari 2018 - 21:27

    Ingrid Lubbers:

    Hoi Daphne super dat je dit gaat doen!!! Toppie!! Het gaat je vast lukken!! Heel veel plezier daar en veel succes geenst!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 3628

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 18 Augustus 2018

Stage in Umea

Landen bezocht: